wtorek, 27 października 2015

Ceramika do filtra

CERAMIKA WKŁAD DO FILTRA 1L. Zastosowanie ceramiki pozwala skutecznie obniżyc poziom zanieczyszczeń . Witam mam pytanie do fachowców odnośnie wkładu ceramicznego do filtra. Na jakiej zasadzie on działa i czy nadają się do tego np.


Bezpieczne usunięcie ceramiki z filtra - Ile złoża.

Osiadłe na niej bakterie rozkładają toksyczny amon . I czy (jak) się odbije na czystości wody. Mam filtr Tetra Tec In z dwoma kasetami. Do jednego koszyka można włożyć ceramikę , a w drugim gąbkę. Można nią też osłonić wkłady porowate (keramzyt, ceramika ),. Widoczna rurka jest to rurka, która łączy się wewnątrz filtra z turbinką.


W tym filmie chciałbym wam pokazać jaka jest różnica w poszczególnych mediach filtracyjnych.

Mam dwa akwaria w jednym mam filtr z dwoma wata filtracyjnymi i ceramika , woda jest super przezroczysta i bardzo ładna, ale w drugim mam . A czym się różni taki mechanik od biologa ? Pytam bo nie wiem jak takie filtry poróżnić. Gąbka to bardzo dobre mieszkanie bakterii. Czy ceramike trzeba wymieniac co jakis czas? Czy np ulega zabrudzeniu lub spada z czasem jej porowatosc a tym samym wydajnosc?


Ceramiki są dostępne bio i. Ogłoszenia o tematyce: ceramika do filtra na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż . Zobacz inne Akcesoria do filtrów akwariowych, najtańsze i najlepsze oferty. Wkład BioBallMAX Magic przeznaczony są każdych filtrów stawowych.


Jest to wkład bardzo skuteczny, który w 1 spełnia swoją rolę w każdym zbiorniku . Mam tetre ex7postanowiłem wymienić w niej wkłady filtracyjne( zmieniając ją tymsamym na 1 biologiczny filtr ), założyłem na rure . Mają postać walców lub kulek wykonanych z ceramiki lub spiekanego szkła.

Wystarczy umieścić je w filtrze , najlepiej za wkładami służącymi do filtracji . Zapewniają dobrą filtrację dzięki temu, że wlot i wylot filtra możemy. Kupiłem swój pierwszy filtr kubełkowy (Unimax 250). W środku mam dwie warstwy ceramiki Aquaela: BioCeraMAX Pro 6i BioCeraMAX . Bio ceramika wkład w postaci ceramicznych, porowatych kulek o wielkości ok. Podczas czyszczenia filtra wkład należy płukać w wodzie spuszczonej z akwarium.


Puste w środku ceramiczne pierścienie filtrujące o dużej powierzchni wewnętrznej mechanicznie. Wysokiej jakości otwierane biokulki plastikowe. Zawierają w środku cylinder ceramiczny. Filtry wewnętrzne do akwariów o różnych pojemnościach.


Odpowiednio dopasowany filtr skutecznie oczyści wodę z zanieczyszczeń w postaci odchodów ryb, . Dzięki mocno rozwiniętej strukturze porów jego powierzchnia biologiczna jest bardzo . Wkład ceramiczny Aqua Nova przeznaczony jest do filtracji biologicznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty